Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Ramowy rozkład dnia

6.30-8.00 Schodzenie się dzieci. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Tworzenie warunków sprzyjających spontanicznej i zorganizowanej aktywności zabawowej i ruchowej, udział w grach i zabawach dydaktycznych. Indywidualna realizacja zadań edukacyjnych dla dzieci z deficytami rozwojowymi i dla dzieci zdolnych. Podejmowanie prac o charakterze społeczno-użytecznym. Indywidualna realizacja zadań edukacyjnych dla dzieci z deficytami rozwojowymi i dla dzieci zdolnych. Podejmowanie prac o charakterze społeczno-użytecznym.

8.00-8.30 Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Zabawy ruchowe.

8.30-9.00 Śniadanie. Doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.

9.00-9.30 Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Przygotowanie do zajęć.

9.30-10.00 Zajęcia programowe organizowane z całą grupą lub w zespołach, ukierunkowane na wszechstronny rozwój i umiejętności dzieci wg miesięcznego planu pracy opracowanego zgodnie

z nową Podstawą Programową. Religia.

10.00-11.15 Zajęcia dowolne (zabawy tematyczne, relaksacyjne). Zabawy na świeżym powietrzu (zabawy sportowe, gry, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, drobne prace porządkowe w ogrodzie). Spacery i wycieczki.

11.15-11.30 Przygotowanie do obiadu. Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych.

11.30-12.00 Obiad. Doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.

12.00-13.45 Zabawy relaksacyjne, uspokajające, wyciszanie, leżakowanie (grupa maluszków). W grupie Starszaków i Średniaków: wspieranie działań twórczych w różnych dziedzinach aktywności. Zabawy w kącikach tematycznych, gry z elementami współzawodnictwa. Praca z dziećmi o indywidualnych potrzebach rozwojowych, zajęcia wspomagające. Zabawy ruchowe w ogrodzie, obserwacje, zabawy badawcze.

13.45-14.00 Przygotowanie do podwieczorku, kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych.

14.00-14.30 Podwieczorek. Doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.

14.30-16.30 Zajęcia dodatkowe rozwijające dziecięce pasje. Podejmowanie różnych form   aktywności zabawowej, zabawy w kącikach tematycznych. Praca z dziećmi  o indywidualnych potrzebach rozwojowych, zajęcia wspomagające. Próby dokonywania samooceny przez dzieci, omówienie  wydarzeń dnia. Rozmowy indywidualne z rodzicami, informowanie na bieżąco o postępach dzieci.